Sabtu, 9 Oktober 2010

GUAN ENG KERJA TOTO (tolong orang tipu orang)


WAHAI RAKYAT PULAU PINANG BANGKITLAH UTK MEMPERJUANGKAN BANGSA MU DARI DI PIJAK, DAN SEBELUM BANGSA KITA DI SEPAK KELUAR DARI TANAH KELAHIRAN SENDIRI

Sejak memerintah kerajaan Pulau Pinang, tidak ada satu pembangunan pun yang dilaksanakan oleh Khalifah sosialis ultra kiasu guan eng.

Retorik dan temberang beliau makin menjadi jadi, menyalahkan orang sudah menjadi kerja harian beliau,mengherdik penjawat awam bagaikan rutin semasa mesyuarat. Itulah kerja ultra kiasu sosialis yang menjadi Ketua Menteri Paling Celaka dalam sejarah Pulau Pinang.

Yang menariknya Guan Eng yang semua orang kenali sebagai buangan rakyat Melaka begitu disayangi oleh Khawarij PAS dan juak haprak dalam PKR. Apa saja tindakan beliau walaupun dengan jelas memperlekeh dan menganaiya orang melayu hanya dipandang sebelah mata. me

Kerajaan Persekutuan memperuntukan RM7.6 billion dalam RMK 9 untuk kemudahan rakyat di Pulau Pinang.

Jumlah tersebut tidak termasuk projek-projek di bawah Unit Penyelarasan dan Pelaksanaan, Projek Infrastruktur Awam dan Projek Infrastruktur Asas bernilai RM68.08 juta tahun lalu dan RM52.7 juta pada 2008.

Guan Eng mendabik dada kononnya dibawah pemerintahan beliau negeri begitu makmur dan bertambah maju ternyata hanyalah retorik dan berbohong secara terang terangan dalam masa yang sama mengelirukan rakyat.

Guan Eng kamu janganlah memperbodohkan rakyat Pulau Pinang,jangan ingat semua rakyat Pulau Pinang bangsat,buta hati dan bodoh sepertimana penyokong pakatan haprak,jangan hanya pandai memomokkan dengan cerita fantasi kemudian bercakap serupa tin kosong,bunyi kuat isi tak ada.

Puak pakatan di Pulau Pinang yang cukup dikenali penjilat tegar Guan Eng hanya pandai bersetuju dengan dakwaan ketua menteri paling celaka dalam sejarah negeri,dalam masa yang sama gagal melihat kemakmuran di negeri Pulau Pinang adalah hasil usaha kerajaan BN yang sudah dirancang pembangunan sejak 5 tahun lepas

2 tahun perintah negeri makmur? Sudahlah jangan bodohkan seluruh rakyat Pulau Pinang,Guan Eng hanya pandai bercakap dan berbohong, sudah lah berbohong kepada seluruh Umat Islam di Pulau Pinang, sekarang berbohong pula kepada seluruh rakyat berbilang kaum di Pulau Pinang.

Guan Eng kata pelaburan RM10billion adalah hasil air tangan beliau setelah memerintah Pulau Pinang? Sila beri bukti siapa yang melabur,sejak bila pelaburan itu dibuat,siapa yang memulakan rundingan pelaburan.

Realiti yang sebenar,sehingga sekarang jumlah pelaburan itu adalah hasil usaha kerajaan BN yang berjaya menarik pelabur masuk,Guan Eng hanya pandai mendabik dada dan berbohong kononnya ini adalah hasil usaha kerajaan pakatan haprak.

Terlalu banyak pembaziran wang kerajaan negeri dihabiskan Guan Eng dengan rombongan untuk misi perdagangan dan pelaburan.
Guan Eng kena buktikan berapa banyak MOU dan perjanjian yang dimeterai dengan pelabur semasa lawatan beliau di luar negara
Tahukah anda usaha berterusan menarik pelaburan dan mempromosi eksport negara sebenarnya dilakukan oleh agensi-agensi di bawah Kerajaan Persekutuan seperti Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI), Lembaga Kemajuan Perindustrian Malaysia (MIDA) serta Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (Matrade).

Guan Eng yang cukup gemar berbohong tidak pernah menyatakan kepada rakyat sebenarnya kerajaan BN terdahulu telah membelanjakan RM150juta untuk membangunkan kawasan perindustrian Bayan Lepas dan Seberang Perai

Guan Eng jangan hanya pandai beretorik dan berbohong kepada rakyat Pulau Pinang, sudahlah bangsat ini berbohong kepada Umat Islam, sekarang ini makin menjadi jadi bohong dan memperbodohkan rakyat Pulau Pinang.


Pulau Pinang hanya makmur dibawah kerajaan BN, yang nyata Guan Eng dan anjing anjing pakatan hanya pandai menyalak tetapi gagal langsung memberi bukti bersertakan fakta apa yang beliau makmurkan negeri Pulau Pinang.

Khalifah sosialis buangan rakyat Melaka ini sialan ini hanyalah liabiliti kepada negeri Pulau Pinang,makin hari makin ramai tertipu dengan temberang ala komunis yang membeli hati rakyat secara gampangan.


pesanan istimewa buat guan eng kalau semua lu mau sapu depan blakang pun lu mau sapu lu sapu anuar dulu.... ada best....

0 ulasan:

Catat Ulasan